GL08 Ka8B elektrovetroň 450 cm ARF

Doprava zadarmo

GL08 Ka8B elektrovetroň 450 cm ARF

Polomaketa historického školského vetroňa s rozpätím krídiel 450 cm na termické plachtenie. Pripravený na inštaláciu elektropohonu. Konštrukčný trup, krídlo aj chvostové plochy. Ovládané sú krídelká, smerovka a výškovka. Celý popis »
Značka: PHOENIX MODEL Kód produktu: PM-4ST16168
Zodpovednosť za vady: 2 roky EAN: 8596450010307
719,59 € s DPH
nie je skladom

Jednomiestny vysokovýkonný vetroň K8B nemeckej firmy Alexander Schleicher (konštrukcia Rudolf Kaiser – preto ono „K“ v označení) patril na konci päťdesiatych a v priebehu 60. rokov medzi svetovo najrozšírenejšie typy. Predstavuje jeden z vrcholov klasickej konštrukcie z dôb pred príchodom kompozitných materiálov a supervýkonných laminárnych profilov navrhovaných s pomocou počítačov – trup mal zvarený z tenkostenných ocelových rúriek a potiahnutý plátnom. Celodrevené krídlo a chvostové plochy boli potiahnuté preglejkou a plátnom. V roku 1968 jeden americký K8B vytvoril svetový rekord v cieľovom lete s návratom s dĺžkou 767 km. Celkovo bolo postavených vyše 1 100 kusov K8B v troch verziách, vyhotoveie K8B s elegantnou jednodielnou „bublinou“ krytu kabíny zlepšujúcou výhľad z kokpitu bolo najpočetnejšie.

Štvorapolmetrový K8B z produkcie firmy Phoenix Model určený na termické lietanie verne reprodukuje tvary skutočného stroja a berie aj ohľad na pôvodnú konštrukciu. Trup tvorí ľahká konštrukcia z preglejkových a balzových prepážok a smrekových a balzových poddĺžnikov potiahnutá nažehľovacou fólou Oracover. Prístup k palubnej elektronike zaisťuje odnímateľný kryt kabíny – pod čírou „bublinou“ nájdete maketu palubnej desky. Predok modelu je pripravený na inštaláciu elektropohonu, ktorý model dostane do potrebnej výšky.

Delené krídlo ma klasickú konštrukciu s torznou skriňou s balzovým tuhým poťahom a poťahom nažehľovacou fóliou Oracover. Krídelká sú ovládané dvoma servami s krátkymi priamymi ťahadlami. Realisticky hrubý profil krídla s klenutou strednou krivkou dáva dostatok priestoru na použitie serv štandardnej veľkosti.

Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú celobalzové, vodorovný stabilizátor má celobalzový poťah a celý chvost je opäť potiahnutý Oracoverom. Na ľahšiu prepravu je trup delený a vodorovná aj zvislá chvostová plocha sú demontovateľné a upevňované skrutkami.

Pristávacie zariadenie je ako pri „dospelom“ K8B tvorené jedným neodpruženým kolesom napoly vyčnievajúcim z obrysu trupu.

Na ovládanie modelu budete potrebovať štyri štandardné servá. V prípade dovybavenia modelu klapkami ďalšie dve servá.

Motorizácia modelu: K8B je pripravený na inštaláciu motora do prednej časti. Vhodný je motor s hmotnosťou cca 400 g (napríklad Axi 4130/20 V2 s 8S Li-Pol bateriou a 80 A ESC).

Stavebnica obsahuje: konštrukčný trup, krídla a chvostové plochy potiahnuté Oracoverom, súpravu príslušenstva, koleso a návod.

Rozpätie [mm] 4500
Dĺžka [mm] 2105
Hmotnosť [g] 6800 – 7000
Plocha krídla [dm2] 123
Plošné zaťaženie [g/dm] 55

Potrebujete poradiť?

Štěpán Šídlo
Ozvite sa mi...
Štěpán Šídlo
produktový špecialista
(Po - Pia, 8:00 - 16:00)

Prečo nakupovať u RCprofi?

Sme profesionáli a navyše pre vás máme tieto skvelé výhody.
Doprava zadarmo
nad 150 €
90 dní na vrátenie alebo výmenu
Poradenstvo od profesionálov
RC
servis
52 483 položiek
položiek v ponuke
10
rokov skúseností

V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.

Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.

Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.

Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.

Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.

Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.

Prečo nakupovať u RCprofi