KAVAN Mirai V-tail vetroň kit 1995 mm

KAVAN Mirai V-tail vetroň kit 1995 mm

Stavebnica vysokovýkonného termického vetroňa/motorového vetroňa s rozpätím 1995 mm na pohon 150 – 200 W striedavým elektromotorom s motýlikovými chvostovými plochami. Veľmi ľahká a klasická celobalzová konštrukcia, trup s gondolou z balzy a ľahkej preglejky s uhlíkovým chvostovým nosníkom. Poťah transparentnou nažehľovacou fóliou. Ovládané sú smerovka, výškovka a aerodynamická brzda. Stavebnica obsahuje diely trupu pre verziu klasického vetroňa aj motorového vetroňa. Celý popis »
Značka: Kavan Kód produktu: PM-KAV02.8022
Záruka: 2 roky EAN: 8596450020757
190,00 € s DPH
-
+
na sklade > 3 ks

Dvojmetrový termický vetroň patrí v hangári rekreačného modelára k tým najvďačnejším strojom – nič sa nevyrovná pokojným relaxačným letom za miernych podmienok, krúženiu v termike pod obláčikmi a podvečernému poletovaniu. V súčasnosti navyše majú „dvojmetrovky“ s ovládanou smerovkou, výškovkou a aerodynamickou brzdou svoju špeciálnu súťažnú kategóriu, v ktorej nejde o život, ale o spoločné lietanie s podobne naladenými modelármi. Je tu aj kategória F5-RES pre dvojmetrové vetrone s elektrickým pohonom.

„Dvojmetrovky“ sú tiež ideálne pre každého, kto chce stavať modely sám, klasickým spôsobom z balzy, preglejky a smrekových nosníkov. Stavanie ide rýchlo – MIRAI V je z hľadiska stavania stále celkom jednoduchý model, ale nie je určený pre úplné začiatočníkov.

Model MIRAI V bol skonštruovaný a vyrába sa v Českej republike.

Stavebnica vysokovýkonného termického vetroňa s klasickou a veľmi ľahkou celobalzovou konštrukciou v rozsype, ktorý môžete ľahko upraviť na pohon 150 – 200 W striedavým elektromotorom. MIRAI V je ideálnym projektom pre modelárov, ktorý si chcú postaviť skutočne výkonný model na súťažné alebo rekreačné lietanie. Vďaka premyslenej konštrukcii s CNC vyrezávanými dielmi opatrenými výstupkami a zárezmi, ktoré do seba zapadajú ako diely puzzle skladačky, ide stavanie veľmi rýchlo a ľahko. MIRAI V je „súťažný plnokrvník“, s ktorým môžete úspešne bojovať o miesta „na debne“ v kategórii F3-RES alebo F5-RES. Stavebnica obsahuje diely trupu pre klasický aj motorový vetroň.

Prednú časť trupu tvorí gondola z balzy a ľahkej preglejky, jeho jadro tvorí jednoduchá „debničková“ konštrukcia s balzovými bočnicami a preglejkovými prehriadkmi. V prípade vetroňa sa priestor na servá smerovky a výškovky nachádza v trupe pod odnímateľným bočným krytom s magnetickým uzáverom, v prípade motorového vetroňa sa servá umiestňujú do priestoru pod krídlom. Chvostovú časť trupu tvorí nosník z uhlíkovej rúrky s vlepeným pylónom s jadrom z ľahkej preglejky plátovaným balzou na upevnenie vodorovnej chvostovej plochy. Vetroňová verzia má tiež uhlíkovú rúrku v priestore pod krídlom, do ktorej môžete ľahko umiestňovať dodatočnú záťaž na zvýšenie prenikavosti.

Trojdielne krídlo so špeciálnym profilom HB RES má klasickú konštrukciu s balzovými rebrami a tuhým poťahom torznej skrine na centropláne. Hlavný nosník je tvorený pásnicami zo smrekových líšt s balzovou stojinou, čo zaručuje vysokú pevnosť kostry pri veľmi nízkej hmotnosti. Uši s elegantnými wingletmi sa k centroplánu pripájajú uhlíkovými spojkami a bukovými kolíkmi s magnetmi ako poistkami. V centropláne je umiestnená dvojdielna a výklopná aerodynamická brzda – tú odporúčame nevynechať, najmä ak staviate „čistý“ vetroň. Ovláda sa jedným servom prostredníctvom torzného náhonu z uhlíkovej tyčky s laminátovými pákami. K trupu sa krídlo upevňuje plastovou skrutkou.

Motýlikové chvostové plochy sú doskové a lepené z CNC vyrezávaných balsových dielov. Na ľahkú prepravu sú odnímateľné, po nasunutí na uhlíkové vodiace tyčky sa upevňujú laminátovými západkami. Kormidlá sú ovládané drôtovými lanovodmi.

Model môžete potiahnuť nažehľovacou fóliou – napr. transparentným Oracoverom na rýdzo rekreačné lietanie. Pokiaľ staviate súťažný stroj, prednosť má ľahšia fólia Oralite, Vlies alebo podobné materiály.

Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej trojkanálovú RC súpravu (pre čistý vetroň bez bŕzd stačí dokonca len dvojkanálová). Servá sú bežné 9 – 15 g mikroservá s ťahom 1,5 – 2 kg.cm.

Na napájanie palubnej elektroniky súťažného stroja je ideálny NiMH štvorčlánok AAA ENELOOP 800 mAh.

Na pohon elektrickej verzie budete potrebovať 150 – 200 W striedavý elektromotor s priemerom 22 mm, 20 A regulátor, ako je KAVAN R-20B a 2S alebo 3S 450 mAh Li-Pol akumulátor.

Stavebnica obsahuje: CNC vyrezávané balzové a preglejkové diely, nosníky a balzové dosky na tuhý poťah, uhlíkový rúrkový chvostový nosník, súpravu príslušenstva, hárok samolepiacich obtlačkov, stavebný plán v mierke 1 : 1 a návod.

Rozpätie [mm] 1995
Dĺžka [mm] 1210
Hmotnosť od [g] 420
Plocha krídla [dm2] 36
Ovládané funkcie S, V, B
Stavebná náročnosť S2
Náročnosť pilotáže P1

Potrebujete poradiť?

Štěpán Šídlo
Ozvite sa mi...
Štěpán Šídlo
produktový špecialista
(Po - Pia, 8:00 - 16:00)

Prečo nakupovať u RCprofi?

Sme profesionáli a navyše pre vás máme tieto skvelé výhody.
Doprava zadarmo
nad 150 €
90 dní na vrátenie alebo výmenu
Poradenstvo od profesionálov
RC
servis
52 483 položiek
položiek v ponuke
10
rokov skúseností

V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.

Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.

Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.

Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.

Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.

Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.

Prečo nakupovať u RCprofi