KAVAN Mirai vetroň kit 1995 mm

KAVAN Mirai vetroň kit 1995 mm

Stavebnica vysokovýkonného termického vetroňa/motorového vetroňa s rozpätím 1995 mm na pohon 150 – 200 W striedavým elektromotorom s klasickými chvostovými plochami. Veľmi ľahká klasická celobalzová konštrukcia, trup s gondolou z balzy a ľahkej preglejky s uhlíkovým chvostovým nosníkom, poťah transparentnou nažehľovacou fóliou. Ovládaná sú smerovka, výškovka a aerodynamická brzda. Stavebnica obsahuje diely trupu pre verziu vetroň aj elektrolet. Celý popis »
Značka: Kavan Kód produktu: PM-KAV02.8021
Záruka: 2 roky EAN: 8596450020740
190,00 € s DPH
-
+
na sklade 2 ks

Dvojmetrový termický vetroň patrí v hangári rekreačného modelára k tým najvďačnejším strojom – nič sa nevyrovná pokojným relaxačným letom za miernych podmienok, krúženiu v termike pod obláčikmi a tichému poletovaniu v podvečernom pokoji. V súčasnosti navyše majú „dvojmetrovky“ s ovládanou smerovkou, výškovkou a aerodynamickou brzdou štartujúcou s pomocou „gumicuku“ svoju špeciálnu súťažnú kategóriu, v ktorej nejde o život, ale o spoločné lietanie s podobne naladenými modelármi. Rovnako tak je tu kategória F5-RES pre dvojmetrové vetrone s elektrickým pohonom.

„Dvojmetrovky“ sú tiež ideálne pre každého, kto chce stavať modely sám, a to klasickým spôsobom z balzy, preglejky a smrekových nosníkov. Stavanie ide pekne rýchlo – MIRAI je z hľadiska stavania stále celkom jednoduchý model, ale nie je určený pre úplných začiatočníkov.

Model MIRAI bol skonštruovaný a vyrába sa v Českej republike.

Stavebnica vysokovýkonného termického vetroňa klasickej veľmi ľahkej celobalzovej konštrukcie v rozsype, ktorý môžete tiež ľahko upraviť na pohon 150 – 200 W striedavým elektromotorom. MIRAI je ideálnym projektom pre modelárov, ktorý si chce postaviť skutočne výkonný model na súťažné alebo rekreačné lietanie. Vďaka premyslenej konštrukcii s CNC vyrezávanými dielmi opatrenými výstupkami a zárezmi, ktoré do seba zapadajú ako diely puzzle skladačky, je stavanie veľmi rýchle a ľahké. MIRAI je „súťažný plnokrvník“, s ktorým môžete úspešne bojovať o miesta „na debne“ v kategórii F3-RES alebo F5-RES. Stavebnica obsahuje diely trupu pre čistý vetroň aj elektrolet.

Prednú časť trupu tvorí gondola z balsy a ľahkej preglejky. Jeho jadro tvorí jednoduchá „debničková“ konštrukcia s balzovými bočnicami a preglejkovými prepážkami. V prípade vetroňa sa priestor na servá smerovky a výškovky nachádza v trupe pod odnímateľným bočným krytom s magnetickým uzáverom, v prípade motorového vetroňa sa servá umiestňujú do priestoru pod krídlom. Chvostovú časť trupu tvorí nosník z uhlíkovej rúrky s vlepeným pylónom s jadrom z ľahkej preglejky plátovaným balzou na upevnenie vodorovnej chvostovej plochy. Vetroňová verzia tiež ponúka uhlíkovú rúrku v priestore pod krídlom, do ktorej môžete ľahko umiestňovať dodatočnú záťaž na zvýšenie prenikavosti.

Trojdielne krídlo so špeciálnym profilom HB RES je klasická konštrukcia s balzovými rebrami a tuhým poťahomm torzné skrine na centropláne. Hlavný nosník je tvorený pásnicami zo smrekových líšt s balzovou stojinou, čo zaručuje vysokú pevnosť kostry pri veľmi nízkej hmotnosti. Uši s elegantnými wingletmi sa k centroplánu pripájajú uhlíkovými spojkami a bukovými kolíkmi s magnetmi ako poistkami. V centropláne je umiestnená dvojdielna výklopná aerodynamická brzda – tú odporúčame nevynechať, najmä ak staviate „čistý“ vetroň. Ovláda sa jedným servom prostredníctvom torzného náhonu z uhlíkovej tyčky s laminátovými pákami. K trupu sa krídlo upevňuje plastovou skrutkou.

Chvostové plochy sú doskové, lepené z CNC vyrezávaných balzových dielov. Na ľahkú prepravu sú odnímateľné, po nasunutí na uhlíkovej vodiacej tyčky zpevňujú plastovou skrutkou. Kormidlá sú ovládané drôtovými lanovodmi.

Model môžete potiahnuť nažehľovacou fóliou – napr. transparentným Oracoverom na rýdzo rekreačné lietanie. Pokiaľ staviate súťažný stroj, prednosť má ľahšia fólia Oralite, Vlies alebo podobné materiály.

Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej trojkanálovú RC súpravu (pre čistý vetroň bez bŕzd stačí dokonca len dvojkanál). Servú sú vhodné bežné 9 – 15 g mikroservá s ťahom 1,5 – 2 kg*cm.

Na napájanie palubnej elektroniky súťažného stroja je ideálny NiMH štvorčlánok AAA ENELOOP 800 mAh.

Na pohon elektrickej verzie budete potrebovať 150 – 200 W striedavý elektromotor s priemerom 22 mm, 20 A regulátor, ako je KAVAN R-20B a 2S alebo 3S Li-Pol akumulátor 450 mAh.

Stavebnica obsahuje: CNC vyrezávané balzové a preglejkové diely, nosníky a balzové dosky na tuhý poťah, uhlíkový rurkový chvostový nosník, súpravu príslušenstva, hárok samolepiacich obtlačkov, stavebný plán v mierke 1 : 1 a návod.


Rozpätie [mm] 1995
Dĺžka [mm] 1210
Hmotnosť od [g] 420
Plocha krídla [dm2] 36
Ovládané funkcie S, V, B
Stavebná náročnosť S2
Náročnosť pilotáže P1

Potrebujete poradiť?

Štěpán Šídlo
Ozvite sa mi...
Štěpán Šídlo
produktový špecialista
(Po - Pia, 8:00 - 16:00)

Prečo nakupovať u RCprofi?

Sme profesionáli a navyše pre vás máme tieto skvelé výhody.
Doprava zadarmo
nad 150 €
90 dní na vrátenie alebo výmenu
Poradenstvo od profesionálov
RC
servis
52 483 položiek
položiek v ponuke
10
rokov skúseností

V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.

Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.

Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.

Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.

Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.

Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.

Prečo nakupovať u RCprofi